Financování zdravotnických systémů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 470 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Financování zdravotnických systémů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
470 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Financování zdravotnických systémů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Financování zdravotnických systémů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Není skladem

Financování zdravotnických systémů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládaná publikace se věnuje financování zdravotnictví, tedy odvětví, které má už odedávna zásadní civilizační význam. Důležitost tématu podtrhuje fakt, že výdaje na zdravotnictví jsou v současnosti významnou položkou veřejných rozpočtů – otázka, kde vzít peníze na zdravotnictví, je tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Financování zdravotnických systémů je 473 Kč

Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.