Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 471 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Není skladem

Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace představuje ucelený popis působení práva hospodářské soutěže a státních podpor ve sportu. Zabývá se jednak specifičností sportu jako takového, jednak specifičností aplikace pravidel hospodářské soutěže právě ve sportu, a to zejména z pohledu unijního práva (částečně se zabývá i velice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aplikace pravidel hospodářské soutěže a státní podpory ve sportu je 467 Kč

Výběr knih autora Jiří Janák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Janák
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.