Dlouhý volební rok 1990 ve střední Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dlouhý volební rok 1990 ve střední Evropě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhý volební rok 1990 ve střední Evropě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhý volební rok 1990 ve střední Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové prameny, nové otázky a nové interpretace událostí osvětlují důležitou křižovatku soudobých dějin. Mezioborová publikace inspirovaná třicátým výročím prvních svobodných voleb v Československu přináší výsledky nejnovějších výzkumů z české i slovenské akademie věd a předních univerzitních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dlouhý volební rok 1990 ve střední Evropě je 308 Kč

Výběr knih autora Adéla Gjuričová

Zobrazit všechny knihy autora Adéla Gjuričová
Výběr knih vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.