Do výšin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 491 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do výšin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Do výšin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
588 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do výšin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
503 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do výšin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
589 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do výšin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vdôsledku finančnej krízy vroku 2008 sa život Vanessy O´Brienovej odrazu obrátil hore nohami. Po rokoch na poste medzinárodne úspešnej manažérky sa jej kariéra zrútila ako domček zkarát aona začala hľadať nový zmysel života. Rozhodla sa pre celkom nepravdepodobný cieľ: vyliezť na Mount Everest.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do výšin je 528 Kč

Výběr knih vydavatele Artis Omnis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artis Omnis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.