Vojna s besmi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vojna s besmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vojna s besmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojna s besmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojna s besmi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojna s besmi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vojna s besmi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vojna s besmi je 355 Kč

Výběr knih autora Juraj Červenák

Zobrazit všechny knihy autora Juraj Červenák
Výběr knih vydavatele Artis Omnis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artis Omnis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.