Radhostov meč

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Radhostov meč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Radhostov meč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radhostov meč koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radhostov meč koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radhostov meč koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radhostov meč koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rogan sa vrátil z kniežatstva mŕtvych, aby vo svete smrteľníkov bojoval s besmi a temnými mocnosťami. Ako potomok černokňažníkov z Kančej hory však najprv musí vytrhnúť posvätný Krvavý oheň z pazúrov zlovoľných Belbohových prisluhovačov. To sa mu nepodarí bez rodového dedičstva, meča vojnového…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Radhostov meč je 348 Kč

Výběr knih autora Juraj Červenák

Zobrazit všechny knihy autora Juraj Červenák
Výběr knih vydavatele Artis Omnis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artis Omnis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.