Doba císaře Rudolfa II. (16. a 17. století)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 70 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doba císaře Rudolfa II. (16. a 17. století) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
70 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doba císaře Rudolfa II. (16. a 17. století) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sedmý svazek edice určené do škol i pro veřejnost je věnován slavné osobnosti českých dějin, melancholickému císaři a králi Rudolfovi II. Formou vyprávění historika na penzi dvěma dětem od sousedů se dozvíte historická fakta, klípky z jeho života, života rodinných příslušníků i dobových postav.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doba císaře Rudolfa II. (16. a 17. století) je 70 Kč

Výběr knih autora Eva Semotanová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Semotanová
Výběr knih vydavatele Kartografie PRAHA, a. s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartografie PRAHA, a. s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.