Země v srdci Evropy – soubor dobových map

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 457 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Země v srdci Evropy – soubor dobových map koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
457 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země v srdci Evropy – soubor dobových map koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Země v srdci Evropy – soubor dobových map koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země v srdci Evropy – soubor dobových map koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
472 Kč
Není skladem

Země v srdci Evropy – soubor dobových map koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Připravený soubor map obsahuje reprodukce dobových map Československa a českých zemí ve významných obdobích našich dějin. Autorkou souboru je prof. Eva Semotanová, která do souboru zařadila nejen mapy z archivu Historického ústavu AV, ale i díla své soukromé mapové sbírky. Pro ucelenost byla…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Země v srdci Evropy – soubor dobových map je 477 Kč

Výběr knih autora Eva Semotanová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Semotanová
Výběr knih vydavatele Kartografie Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartografie Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.