Dobrú noc, opička!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrú noc, opička! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrú noc, opička! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kúzelné čítanie na dobrú noc pre deti. Malá opička už sa chystá spať, ale najprv musí dať dobrú noc všetkým svojim zvieracím kamarátom. Pomôžeš jej nájsť ich? Vsuň kúzelnú baterku medzi stránky a zisti, kto sa ukrýva v každej ilustrácii zobrazujúcej noc. Text vo veršoch učí deti vnímať…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrú noc, opička! je 229 Kč

Výběr knih autora Joshua George

Zobrazit všechny knihy autora Joshua George
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.