Dobrý nápad, aneb jak to vidí naše děti?

Dobrý nápad, aneb jak to vidí naše děti?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dobrý nápad, aneb jak to vidí naše děti? aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Knížka Dobrý nápad je čtení pro malé i velké čtenáře. Jednotlivé pohádkové povídky se dotýkají témat důvěrně známých z prostředí každé rodiny. Autorka jemně humorným způsobem ukazuje rodičům, že i děti mají svá trápení, která není dobré přecházet mávnutím ruky, a snaží se naopak dětem…

Zobrazit celý popis

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.