Dobrých 100 – Zábavné vědomostní hry s kartami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrých 100 – Zábavné vědomostní hry s kartami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jedinečný soubor karetních her podle stejnojmenné knihy! Připomeňte si, co dobrého se stalo v naší zemi za posledních 100 let počínaje rokem 1918. Víte, v kterém roce byly vynalezeny kontaktní čočky? Kdy vzniklo slovo robot? A kdo to uhodne první? Kdo přidá nějakou zajímavost navrch? Celou řadu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrých 100 – Zábavné vědomostní hry s kartami je 477 Kč

Výběr knih autora Nina Rutová

Zobrazit všechny knihy autora Nina Rutová
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.