Havel v kostce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Havel v kostce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Havel v kostce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Niny Rutové, určená především pro učitele a studenty, přibližuje ve 14 lekcích jednu osobnost a každou dobu. Koncepce textu vychází z autorčiny zkušenosti lektorky v Knihovně Václava Havla, ve které po několik let připravuje semináře pro studenty středních škol. Pomocí metod tzv.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Havel v kostce je 179 Kč

Výběr knih autora Nina Rutová

Zobrazit všechny knihy autora Nina Rutová
Výběr knih vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.