Dokonalé dvojče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokonalé dvojče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dokonalé dvojče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalé dvojče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalé dvojče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalé dvojče koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalé dvojče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Vidím ji všude, kam se podívám, její tvář se odráží z každé hladiny, v každém zrcadle a její jméno slyším splývat ze rtů všech, na kterých mi záleží…“ Když Megan objeví v telefonu svého manžela fotografie své sestry, se kterou se nestýká, chce vysvětlení. Leah už má vše, co si kdy Megan přála.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokonalé dvojče je 317 Kč

Výběr knih autora Sarah Bonner

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Bonner
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.