Príbehy doktora Proktora II. (kolekcia druhých dvoch dielov)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Príbehy doktora Proktora II. (kolekcia druhých dvoch dielov) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Príbehy doktora Proktora II. (kolekcia druhých dvoch dielov) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Príbehy doktora Proktora II. (kolekcia druhých dvoch dielov) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
779 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nebezpečenstvo, napätie, šikovnosť a inteligencia, strhujúci dej, všadeprítomný nenásilný humor, to sú ingrediencie, z ktorých Nesbø varí. A keď sa k tomu pridá autorov fantastický rozprávačský talent, jeho knihy sú zrazu najžiadanejšie a najvyhľadávanejšie. Svedčia o tom aj jeho knižky pre…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Príbehy doktora Proktora II. (kolekcia druhých dvoch dielov) je 510 Kč

Výběr knih autorů Jo Nesbo , Per Dybvig

Zobrazit všechny knihy autora Jo Nesbo, Per Dybvig
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.