Zachráni doktor Proktor Vianoce?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zachráni doktor Proktor Vianoce? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zachráni doktor Proktor Vianoce? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Piate pokračovanie najbombastickejších dobrodružstiev Buleho, Lisy a doktora Proktora z pera najuznávanejšieho nórskeho detektívkara Jo Nesba.Na Kanónovej ulici sa už všetci tešia na Vianoce. Zrazu sa však v rádiu ozvú správy: Pán Trane odkúpil všetky práva na Vianoce a nikto ich nesmie sláviť,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zachráni doktor Proktor Vianoce? je 328 Kč

Výběr knih autora Jo Nesbo

Zobrazit všechny knihy autora Jo Nesbo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.