Senzačná zbierka doktora Proktora Z.K.A.V.M.N.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Senzačná zbierka doktora Proktora Z.K.A.V.M.N. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Táto kniha by nikdy nevyšla, keby tomu vyššie úrady dokázali zabrániť. No pravda musí vyjsť najavo, bez ohľadu na to, aká je príšerná. Hoci by sme si priali, aby to tak nebolo, musíme to povedať: sú ozajstné. Že ste o nich nepočuli? Tak to máte šťastie. Sú to predsa zvieratá, ktoré ani vlastná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Senzačná zbierka doktora Proktora Z.K.A.V.M.N. je 215 Kč

Výběr knih autora Jo Nesbo

Zobrazit všechny knihy autora Jo Nesbo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.