Dokud se nevrátí…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokud se nevrátí… koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokud se nevrátí… koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokud se nevrátí… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
55 Kč
Není skladem

Dokud se nevrátí… koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhující drama rodičovské lásky Byli jednou dva lidé, muž a žena, kteří se měli moc rádi a z jejich lásky se narodil syn. Jenže ona byla v té době vdaná za někoho jiného. Rozvedla se, vzala si otce svého dítěte a hezky si žili. Ale pak se zabila v autě. Biologickému otci bylo dítě odebráno a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokud se nevrátí… je 54 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.