Dom na azúrovom pobreží

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dom na azúrovom pobreží koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dom na azúrovom pobreží koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Není skladem

Dom na azúrovom pobreží koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dom na azúrovom pobreží koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
459 Kč
Není skladem

Krátký popis
Linus Baker si pokojne nažíva so svojou mačkou a zbierkou platní. Pracuje ako sociálny pracovník v Oddelení starostlivosti o zázračnú mládež, ktorý monitoruje a hodnotí sirotince pre nezvyčajné deti. Jedného dňa mu pridelia prísne tajnú úlohu. Má ohodnotiť vzdialený sirotinec, kde žije šesť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dom na azúrovom pobreží je 435 Kč

Výběr knih autora Klune TJ

Zobrazit všechny knihy autora Klune TJ
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.