Pod šeptajícími dveřmi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pod šeptajícími dveřmi koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod šeptajícími dveřmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod šeptajícími dveřmi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod šeptajícími dveřmi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod šeptajícími dveřmi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod šeptajícími dveřmi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když si pro Wallace na jeho vlastní pohřeb přijde Smrtka, začne mít podezření, že je asi přece jenom mrtvý. Místo aby ho zavedla rovnou do záhrobí, vezme ho do malého městečka. Na jeho okraji, kousek od silnice vinoucí se lesem, je mezi horami uhnízděná čajovna, kterou vlastní muž jménem Hugo.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pod šeptajícími dveřmi je 311 Kč

Výběr knih autora Klune TJ

Zobrazit všechny knihy autora Klune TJ
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.