Doomboy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 559 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doomboy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doomboy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doomboy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Doomboy - Sandoval Tony. Říkají mu D. a není to žádný rockový bůh. Je to jen osamělý puberťák s velkou představivostí, jenž hraje na kytaru pro svou nedávno tragicky zesnulou dívku. Jeho hudba se však zcela neočekávaně šíří mnohem více, než zamýšlel, a z něj se náhle stává záhadná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doomboy je 604 Kč

Výběr knih autora Sandoval Tony

Zobrazit všechny knihy autora Sandoval Tony
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.