Pohovka a mrtvola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 626 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohovka a mrtvola koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohovka a mrtvola koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohovka a mrtvola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Není skladem

Krátký popis

Podivuhodný příběh s podivnými lidmi a možná i vlkodlaky. ***** Kristián zmizí a omladina ze vsi přestane trávit volný čas venku. Jen Polo se potuluje okolními rozlehlými loukami, kde se seznámí se Sofií. Uprostřed nich objeví bezvládného Kristiána. Celé léto pak chodí rozkládající se tělo…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohovka a mrtvola je 598 Kč

Výběr knih autora Sandoval Tony

Zobrazit všechny knihy autora Sandoval Tony
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.