Popol všetkých zarovná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Popol všetkých zarovná koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Popol všetkých zarovná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Popol všetkých zarovná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Popol všetkých zarovná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Popol všetkých zarovná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Popol všetkých zarovná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
463 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Popol všetkých zarovná koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
380 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naozaj neobyčajný detektívny román! Napísal ho človek, čo do detailov pozná policajné prostredie, podsvetie i praktiky tajných služieb. Často je však ťažké rozlíšiť, kto je kto. Detektívi Krauz a Fischer z oddelenia vrážd v Meste sa pri vyšetrovaní smrti mafiána Malého Pavúka, pobočníka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Popol všetkých zarovná je 330 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.