Dostihová záhada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dostihová záhada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dostihová záhada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dostihová záhada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dostihová záhada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dostihová záhada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dostihová záhada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis
Produkty > Knihy > Pro děti > Beletrie pro děti > Detektivky

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dostihová záhada je 259 Kč

Výběr knih autora Martin Widmark

Zobrazit všechny knihy autora Martin Widmark
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.