Eliáš a babička z vajíčka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eliáš a babička z vajíčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Eliáš a babička z vajíčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliáš a babička z vajíčka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliáš a babička z vajíčka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
S rodičmi je to ako s počasím. Človek si ich nevyberá. Či sa nám to páči, alebo nie, sú tu a nemá zmysel sa sťažovať. Pravdupovediac, s rodičmi je to oveľa horšie ako s počasím. Keď prší, vytiahneme dáždnik, keď páli slnko, nasadíme si tmavé okuliare a ak je snehová fujavica, môžeme si sadnúť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eliáš a babička z vajíčka je 308 Kč

Výběr knih autora Iva Procházková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Procházková
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.