Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 171 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel), Autoři : Christine Sagnier, Rok vydání : 2018,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ach, tá láska! (Nech žije rodina 5.diel) je 214 Kč

Výběr knih autora Christine Sagnier

Zobrazit všechny knihy autora Christine Sagnier
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.