Dotek tvého ticha - Výběr ze španělské mystické poezie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dotek tvého ticha - Výběr ze španělské mystické poezie aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Dotek tvého ticha - Výběr ze španělské mystické poezie - neuveden. Výběr ze španělské mystické poezie Dotek tvého ticha přebásnil olomoucký biskup Josef Hrdlička. Zahrnuje třicet autorů šesti staletí (od patnáctého do dvacátého), například Terezii z Ávily, Jana od Kříže, Fray Luise…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.