Dotyky duše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dotyky duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dotyky duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Není skladem

Krátký popis
Básnická zbierka Dotyku duše je šiestou knihou básní Jozefa Leikerta, oktorej básnik akazateľ Daniel Pastirčák vrecenzii napísal: „Čítanie Jozefovej útlej knižočky mi pripadalo ako prechádzka po pobreží oceánu tesne pred brieždením. Svetlo je tu skôr tušené, takmer neprítomné. Priestor je pustí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dotyky duše je 256 Kč

Výběr knih autora Jozef Leikert

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Leikert
Výběr knih vydavatele Luna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Luna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.