Daleko, a přece blízko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daleko, a přece blízko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daleko, a přece blízko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daleko, a přece blízko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Daleko, a přece blízko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
58 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osudy aktérů událostí 17. listopadu 1939, českých studentů, kterým zavřeli vysoké školy a kteří trpěli v koncentračním táboře a bojovali v zahraniční armádě. Tato kniha slovenského historika a spisovatele byla v roce 2012 v Anglii oceněna Cenou R. W. Setona-Watsona.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daleko, a přece blízko je 48 Kč

Výběr knih autora Jozef Leikert

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Leikert
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.