Černý pátek sedmnáctého listopadu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černý pátek sedmnáctého listopadu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý pátek sedmnáctého listopadu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý pátek sedmnáctého listopadu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Černý pátek sedmnáctého listopadu - Leikert Jozef. Dnes je 17. listopad spojován především s politickým převratem roku 1989. Málokdo si však vzpomene, že ona osudová demonstrace se konala jako vzpomínka na tragické události, které se staly před 60-ti lety, kdy byl brutálně rozehnán…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černý pátek sedmnáctého listopadu je 208 Kč

Výběr knih autora Jozef Leikert

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Leikert
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.