Dôvernosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dôvernosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dôvernosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sme posadnutí pohľadom iných, čerpáme z neho sebavedomie, je meradlom všetkých našich úzkostí. Robíme všetko preto, aby sme vyzerali čo najlepšie, aby naše ľúbostné vzťahy vyzerali čo najkrajšie, pričom vieme, že temnota nikdy nie je ďaleko. Stačí, aby jediný človek na svete poznal naše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dôvernosti je 379 Kč

Výběr knih autora Domenico Starnone

Zobrazit všechny knihy autora Domenico Starnone
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.