Život Vernona Subutexa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 381 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život Vernona Subutexa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Život Vernona Subutexa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
KTO JE VERNON SUBUTEX? Mestská legenda. Nehanebník. Strážca tajomstva. Posledný svedok zaniknutého sveta. Tvár našej neľudskej komédie. Zrkadlo, v ktorom sa všetci vidíme. Prízrak nás všetkých. Vernon Subutex kedysi vlastnil neslávne známy obchod s hudbou Revolver v parížskej štvrti Bastila.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život Vernona Subutexa je 389 Kč

Výběr knih autora Virginie Despentes

Zobrazit všechny knihy autora Virginie Despentes
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.