Večer v raji

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Večer v raji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Večer v raji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nová zbierka poviedok od autorky Manuálu pre upratovačky, ktorý sa stal literárnou senzáciou.Lucia Berlin si vďaka nej vyslúžila prirovnanie k Raymondovi Carverovi, Grace Paleyovej, Alice Munroovej aAntonovi Čechovovi. Večer v rajiobsahuje dvadsaťdva poviedok odohrávajúcich sa na rôznych…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Večer v raji je 350 Kč

Výběr knih autora Lucia Berlin

Zobrazit všechny knihy autora Lucia Berlin
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.