DPH 2022 - zákon s přehledy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

DPH 2022 - zákon s přehledy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DPH 2022 - zákon s přehledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
DPH 2022 - zákon s přehledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DPH 2022 - zákon s přehledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DPH 2022 - zákon s přehledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V 19. vydání praktické, osvědčené publikaci autor na 165 přehledech názorně „zobrazuje“ zákon o DPH ve znění platném k 1. 1. 2022. Tyto přehledy jsou vždy doplněny paragrafy zákona, čímž získáváte neocenitelného pomocníka. Názorné přehledy obsahují např.: novelu pronájmů nemovitých věcí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy DPH 2022 - zákon s přehledy je 236 Kč

Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.