DPH ve zdravotnictví, školství a sociálních službách (v příkladech)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu DPH ve zdravotnictví, školství a sociálních službách (v příkladech) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: DPH ve zdravotnictví, školství a sociálních službách (v příkladech); Autor: Hušáková Zdeňka, Matějková Martina; Příručka přibližuje nejdůležitější aspekty v uplatňování daně z přidané hodnoty ve školství, zdravotnictví a sociálních službách. ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Zdeňka Hušáková

Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Hušáková
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.