Dráček Prosvětlovačky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 96 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dráček Prosvětlovačky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
96 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dráček Prosvětlovačky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dráček Prosvětlovačky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Dráček Prosvětlovačky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Dráček Prosvětlovačky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dráček Prosvětlovačky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prosvětlovačky jsou zábavné kresby, které musíte prozkoumat s baterkou. Čeká na vás 17 prosvětlovaček k prozkoumání a spousta úkolů z časopisu Dráček, který je určen nejmenším dětem od 3 do 7 let. Obsah: Starobylý hrad Co je v dědově garáži? Včelí úl Archeologické vykopávky Pohádkový les Jedeme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dráček Prosvětlovačky je 117 Kč

Výběr knih autora Anna Bergmannová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Bergmannová
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.