Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE–800 CE

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 769 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE–800 CE koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
769 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE–800 CE koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 555 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE–800 CE, Robert Ford Campany examines how dreaming was addressed in texts produced and circulated by practitioners of Daoist, Buddhist, Confucian, and other self-cultivational disciplines. He uncovers paradigms by which dreams are viewed and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dreaming and Self-Cultivation in China, 300 BCE–800 CE je 1 162 Kč

Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.