Dřevěná propiska "Here and now is the only real time"

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dřevěná propiska "Here and now is the only real time" aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Dřevěná propiska s inspirujícím citátem je krásný dárek pro druhé, ale i pro nás samotné. Obsahuje velkokapacitní náplň a je vyrobená v Německu a gravírovaná v ČR. Můžete k ní dokoupit i dřevěnou krabičku, na výběr je několik druhů.



Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sri Chinmoy

Zobrazit všechny knihy autora Sri Chinmoy
Výběr knih vydavatele Madal Bal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Madal Bal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.