Druhá moderna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Druhá moderna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá moderna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá moderna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Druhá moderna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
345 Kč
Není skladem

Krátký popis
Reprezentatívna knižná publikácia slovenskej modernistickej prózy medzivojnového obdobia. V jednom zväzku prináša prózy publikované v časopisoch Svojeť, Mladé Slovensko a i., ako aj vydané knižne v dvadsiatych rokoch 20. storočia, niektoré s oneskorením. Vo viacerých prípadoch ide o verejnosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Druhá moderna je 333 Kč

Výběr knih autora Michal Habaj

Zobrazit všechny knihy autora Michal Habaj
Výběr knih vydavatele Literárne informačné centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Literárne informačné centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.