Dry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
When the California drought escalates to catastrophic proportions, one teen is forced to make life and death decisions in this harrowing story of survival from New York Times bestselling author Neal Shusterman and Jarrod Shusterman. The drought - or the Tap-Out, as everyone calls it - has been…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dry je 246 Kč

Výběr knih autorů Neal Shusterman , Jarrod Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman, Jarrod Shusterman
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.