Roxy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Roxy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roxy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Roxy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roxy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Roxy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Roxy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
558 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the team that brought you the New York Times bestselling Dry comes a riveting new thriller that explores the opioid crisis.? The freeway is coming. It will cut the neighborhood in two. Construction has already started, pushing toward this corridor of condemned houses and cracked concrete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Roxy je 345 Kč

Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.