Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dubaj žije přípravami na pořádání výstavy World Expo v roce 2020. Znalí cestovatelé však vědí, že to je pouhý zlomek všeho, co metropole nabízí. Tento maličký, ale velmi bohatý emirát symbolizuje již mnoho let ráj pro milovníky jídla, zábavy, nákupů a umění. Ať už vás zajímá obyčejný život, či…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dubaj do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání je 140 Kč

Výběr knih autora Andrea Schulte-Peevers

Zobrazit všechny knihy autora Andrea Schulte-Peevers
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.