Dušička a Dušinka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dušička a Dušinka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dušička a Dušinka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dušička a Dušinka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová kniha autora Radka Adamce Dušička a Dušinka volně navazuje na úspěšnou knihu Bubákov a Strašákov. Prožijete s ní veselé a milé příběhy dvou hašteřivých a všetečných duchů, kteří se rozhodli strašit lidi. Jenže tak trochu pozapomněli, že strašení není věc jednoduchá a že žádný učený z nebe…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dušička a Dušinka je 257 Kč

Výběr knih autora Radek Adamec

Zobrazit všechny knihy autora Radek Adamec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.