Dušička a Dušinka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dušička a Dušinka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Veselé příběhy o tom, jak se dva urejpaní, hašteřiví a všeteční duchové rozhodli trošičku potrápit lidi. Vše směřuje venkoncem k jedinému. Pojďte pane, budeme je strašit, až se budou bát aneb před duchy se pod duchnu neschováš. Opravdu skvělá dramatizace příběhů Dušičky a Dušinky v podání Oty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dušička a Dušinka je 237 Kč

Výběr knih autora Radek Adamec

Zobrazit všechny knihy autora Radek Adamec
Výběr knih vydavatele GMP Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele GMP Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.