Dvaadvacet fragmentů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvaadvacet fragmentů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvaadvacet fragmentů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Krátký popis
Krátké, ale zásadní životní okamžikyTlumočník se účastní turné českého orchestru vJaponsku, které nabere nečekaný směr. Manželka bohatého podnikatele chystá svému muži oslavu vKalábrii, ale při domluvě staxikářem dojde knedorozumění snečekanými následky. Teenagerka se vrací se svými rodiči…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvaadvacet fragmentů je 342 Kč

Výběr knih autora Bianca Bellová

Zobrazit všechny knihy autora Bianca Bellová
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.