Dvě nebo tři věci, co vím o Provo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 106 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvě nebo tři věci, co vím o Provo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
106 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě nebo tři věci, co vím o Provo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvě nebo tři věci, co vím o Provo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dvě nebo tři věci, co vím o Provo - kolektiv autorů;Brinkers Erwin. Provo bylo amsterdamské anarchistické hnutí, které existovalo pouze dva roky (1965-1967), i když dozvuky jeho existence rezonovaly v Nizozemsku i v zahraničí mnoho dalších let. Hnutí Provo svým konceptuálním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvě nebo tři věci, co vím o Provo je 103 Kč

Výběr knih vydavatele Moravská galerie v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moravská galerie v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.