Earth

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Earth koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Earth koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Earth koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

Krátký popis
‘Combines the natural history of programmes such as David Attenborough’s Planet Earth with the planetary focus of Brian Cox’s Universe’ Guardian A beautiful, full colour book to accompany the 5 part BBC TV series telling the most important story of all, the deep history of our own planet.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Earth je 658 Kč

Výběr knih autorů Chris Packham , Andrew Cohen

Zobrazit všechny knihy autora Chris Packham, Andrew Cohen
Výběr knih vydavatele William Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele William Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.