Life Between the Tides

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life Between the Tides koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Life Between the Tides koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Life Between the Tides koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Life Between the Tides koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
LONGLISTED FOR THE WAINWRIGHT PRIZE 2022 ‘A remarkable and powerful book, the rarest of things … Nicolson is unique as a writer … I loved it’ EDMUND DE WAAL Few places are as familiar as the shore – and few as full of mystery and surprise.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Life Between the Tides je 322 Kč

Výběr knih autora Adam Nicolson

Zobrazit všechny knihy autora Adam Nicolson
Výběr knih vydavatele William Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele William Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.