Great Wave

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Great Wave koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Great Wave koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Great Wave koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
515 Kč
Není skladem

Great Wave koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Great Wave koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Great Wave koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
525 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An urgent examination of the great wave of change breaking over today's world - from the Pulitzer Prize-winning critic and New York Times bestselling author of The Death of Truth'A profoundly inspiring and prophetic perspective on the contemporary world' Ai Weiwei

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Great Wave je 447 Kč

Výběr knih autora Kakutani Michiko

Zobrazit všechny knihy autora Kakutani Michiko
Výběr knih vydavatele William Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele William Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.