EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 454 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
573 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po úspěchu Kuchařky Grand Tour přichází Hannah Grantová s novou výživovou bibli na celý rok, která je nezbytností pro všechny vytrvalostní sportovce. Tisíce lidí po celém světě chválí její snadné, ale přitom zdravé a chutné recepty. Ve spolupráci s fyzioložkou dr. Stacy Simsovou, Ph.D., Hannah…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy EAT RACE WIN Kuchařka pro vytrvalostní sportovce je 550 Kč

Výběr knih autorů Stacy Simsová , Hannah Grant

Zobrazit všechny knihy autora Stacy Simsová, Hannah Grant
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.