Edge of Spider-Verse: Spider-Society

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Edge of Spider-Verse: Spider-Society koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Edge of Spider-Verse: Spider-Society koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Edge of Spider-Verse returns! We all know who Weapon X is, but who is Weapon VIII?! In an alternate reality, when the savage Weapon X escapes from the fiendish facility, they call on their greatest previous success to get him back! Plus, Spider-Byte makes her triumphant return - and so does…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Edge of Spider-Verse: Spider-Society je 409 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Kaare Andrews, Lanzing Jackson, Kelly Collin
Výběr knih vydavatele Panini Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Panini Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.